RSS
Ważne:
Ruszyła XV edycja konkursu na " Najlepszy Produkt Turystyczny"      Ruszyła XV edycja konkursu na " Najlepszy Produkt Turystyczny"      Ruszyła XV edycja konkursu na " Najlepszy Produkt Turystyczny"      Ruszyła XV edycja konkursu na " Najlepszy Produkt Turystyczny"
Zarząd i komisje Statut Składki Deklaracja Członkowska Księga marki Patronat "LOTUR" Lotur plan pracy Walne zebrania sprawozdawcze Kontakt Formularz kontaktowy Lista członków LOTUR PRACA O członkach
Zawód Informator Turystyczny Zamówienia publiczne Targi turystyczne, konferencje Targi, konferencje, inne - zaprosili nas Piszą o nas Newsletter 2017 Newsletter Archiwum Wydawnictwa Partnerzy Turystyka Wspólna Sprawa Konkursy Turystyczne znaki drogowe Ankiety, badania Partnerstwo Odra
Informacje o województwie Regionalny Portal Turystyczny Telefony alarmowe Baza noclegowa Bankomaty w Lubuskim Warto zobaczyć Muzea, Skanseny i Izby Regionalne Szlaki turystyczne DLA KOLEKCJONERÓW REKORDÓW! Informacja Turystyczna Kalendarz imprez w regionie
Baza noclegowa w województwie lubuskim Produkty turystyczne Oferty turystyczne Nowe Zasady Certyfikacji IT Certyfikacja IT Lubuskie szlaki Nordic Walking Aktualne Lubuskie Punkty Informacji Turystycznej lubuskie Certyfikowane Produkty Turystyczne i Lubuskie Perły Turystyczne Marka Lubuskie Przewodnicy Biura Podróży Szlakiem krzyży pokutnych po obu stronach Odry Turystyka wodna Lokalne Organizacje Turystyczne Wyniki konkursów - Lubuskie Perły Turystyczne, Najlepszy Produkt Turystyczny

TURYSTYKA WODNA

„Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska (Województwo Lubuskie) – Brandenburgia 2007 – 2013, Fundusz Małych Projektów i projekty Sieciowe Euroregionu „Sprewa-Nysa-Bóbr” oraz budżetu państwa”.

„Pokonywać granice poprzez wspólne inwestowanie w przyszłość” / „Grenzen überwinden durch gemeinsame Investition in die Zukunft”.

zdobądź nowy zawód, ZAWÓD PAMIĄTKARZ

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Tytuł projektu : Zawód Pamiątkarz  Nr Umowy UDA-POKL.08.01.01-08-110/10-00

Lubuskie szlaki nordic walking - Sulęcińska Szwajcaria - Lubniewice i okolice

Autor: Administrator, dodano: 2011-11-10 09:55:07
Sulęcińska Szwajcaria - morenowy nordic walking - Baba Jaga, Czart i Diablica w Lubniewicach

Lubuskie szlaki nordic walking - Sulęcińska Szwajcaria - okolice Sulęcina

Autor: Administrator, dodano: 2011-11-10 09:48:52
Sulęcińska Szwajcaria - morenowy nordic walking - Sulęcin i okolice, czyli Karpatka i Wuzetka

Lubuskie szlaki nordic walking - Z Trójkąta Sakralnego do Chrystusa Króla - Lubrza i okolice

Autor: Administrator, dodano: 2011-11-09 21:49:21
Dwa szlaki nordic walking - przyrodniczo-krajobrazowy Nenufarów i historyczno-krajobrazowa Pętla Boryszyńska z początkiem w Lubrzy.

Lubuskie szlaki nordic walking - Z Trójkąta Sakralnego do Chrystusa Króla - Łagów i okolice

Autor: Administrator, dodano: 2011-11-09 21:47:42
Polecamy cztery szlaki nordic walking - przyrodniczo-historyczne i krajobrazowe mające swój początek w Łagowie i oprowadzające po okolicach Łagowa.

Lubuskie szlaki nordic walking - Sulęcińska Szwajcaria, Z Trójkąta Sakralnego do Chrystusa Króla, Książęce parki i ogrody - mapa

Autor: Administrator, dodano: 2011-10-10 18:38:14
Lubuskie szlaki nordic walking – Sulęcińska Szwajcaria – Z Trójkąta Sakralnego do Chrystusa Króla – Książęce parki i ogrody - mapa w pliku pdf do pobrania z www.lotur.eu w zakładce DO POBRANIA

Mapa szlaków Nordic Walking

Autor: Administrator, dodano: 2010-11-23 09:34:16
Zapraszamy do zapoznania się z nowym wydawnictwem.

Pobierz przewodnik na swoją komórkę

Autor: Administrator, dodano: 2010-11-23 09:17:39
W zakładce DO POBRANIA dodaliśmy przewodnik w wersji na komórkę

Szlaki Trójkąta Sakralnego - SZLAK NA GŁĘBOKIE

Autor: Administrator, dodano: 2010-10-25 12:53:10
Szlak rozpoczyna się obok Sanktuarium Pierwszych Męczenników Polski w Międzyrzeczu. Mija halę widowiskową MOSiW i skręca w kierunku wsi Święty Wojciech. Przechodzi obok kościoła szachulcowego i dalej drogą na Wojciechówek do skrzyżowania, na którym skręcamy do Gorzycy. Za przejazdem kolejowym (Międzyrzecz – Sulęcin) w lewo droga wiedzie przez pola...

Szlaki Trójkąta Sakralnego - SZLAK DO ŚWIĘTEJ KATARZYNY

Autor: Administrator, dodano: 2010-10-25 12:45:58
Szlak rozpoczyna się przy szachulcowym kościele Najświętszego Serca Pana Jezusa w Gorzycy. Prowadzi na północ, mija cmentarz, fragment lasu i wychodzi na rozległe pola. Po kilkuset metrach wchodzi w las, którym dociera do mostu nad kanałem łączącym jezioro Długie z jeziorem Chycino. Dalej biegnie wzdłuż południowych brzegów tego drugiego aż do wsi Chycina. Przy końcu wsi szlak skręca do jeziora Chycino i mijając ośrodek AWF prowadzi brzegiem jeziora. Po kilkuset metrach skręca w lewo ostro pod górę...